نفروپاتی دیابتی با کراتینین 4.5 می توانید آن را معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 4.5 می توانید آن را معکوس

نفروپاتی دیابتی است دیابت در دراز مدت ناشی از آن را سخت به درمان است. هنگامی که کراتینین سطح تا 4.5 است که به معنای بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، نزدیک به مرحله 4. اگر آن را به خوبی می تواند نمی تواند کنترل شود، این بیماری ممکن است به ارومیه توسعه یافته است، که یک بیماری تهدید کننده حیات می باشد. برخی از افراد گفت: هیچ روش درمان خوبی برای نفروپاتی دیابتی با کراتینین 4.5، تنها چیزی که آنها می توانند انجام دهند این است که دیالیز یا پیوند وجود دارد. اما کارشناسان گفت: هیچ به این نظر.

کارشناسان اشاره کرد که اگر مردم با این وضعیت می تواند اقدامات در زمان، آنها ممکن است یک فرصت برای درمان آن را، حداقل کنترل آن را در این مرحله برای مدت زمان طولانی و بهبود کیفیت زندگی است. نکته اصلی این روش درمان را انتخاب کنید و نگرش شما آن را درمان است. اگر می خواهید برای درمان این بیماری، شما نیاز به پیدا کردن دلیل اساسی برای اولین بار و پس از آن اندازه گیری های مربوطه را. همانطور که همه ما می دانیم نفروپاتی دیابتی است دیابت ایجاد می شود، بنابراین اولین چیزی که شما نیاز دارید این است که کنترل قند خون است. بعد از آن شما نیاز به تعمیر توابع کلیه آسیب دیده، بنابراین به عنوان برای معکوس کردن این بیماری است. طب میکرو چینی یکی از بهترین انتخاب برای افرادی که به درمان این بیماری است، می تواند به تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده در همان زمان. همراه با سایر درمان ها، می تواند زندگی بیمار را طولانی تر و بهبود کیفیت زندگی خود را. اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد این درمان منحصر به فرد، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام های ترک به ما.

حالا شما می دانید که نفروپاتی دیابتی با کراتینین 4.5 را می توان با درمان مناسب سیستماتیک معکوس، بنابراین نمی دهد تا، فقط نگه داشتن یک نگرش مثبت به مبارزه با آن است. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: